Årets första grillning

Idag står solning och pluggade på schemat. Går bara till två idag så, cykla hem snabbt ska jag.
Hem och slänga på sig bikini och sedan dra med matteböckerna ut i solen. Gissa hur det kommer gå. Men jag måste verkligen. Har nationella prov imorgon och jag känner att jag inte kommer klara det. Det är inte så att jag har svårt för matte, men jag har verkligen inte repeterat och det behöver jag.

Annars så invigde jag och min vän kaisa grillningen för sommaren igår. Vi drog med en engångsgrill och massa massa mat. Som kassler, fetaost, ananas osv..
Sen så kom ju problemet med att tända den. Det gick åt cirka tre tändsticksaskar innan jag sprang hem och lät pappa tända den med hjälp av en värmepistol. Sen gick det att grilla!

Men annars var det en underbar kväll och det slutade med att vi kastade en massa vatten på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0