Årets varmaste dag, välkommen.

God Morgon alla söta

Solen skiner och enligt tidningen skall detta bli årets varmaste dag. Inte helt fel då alltså!

Jobbigt att jag försov mig fyrtio minuter imorse och ska cykla till skolan. Lite brått där. Men men, klockan tio i åtta ska jag möta upp rebecca och sen hämtar vi upp erica, och senare kaisa. Vilket gäng!

Tar inte med mig datorn idag så jag kommer inte ha möjligheten att kunna blogga därifrån. synd där.

Sen när jag kommer hem, så tar jag med mig datorn och plugget ut i solen, för aldrig i livet att jag stannar inne en sån här dag.

Ha en underbar dag!

, puss

Kommentarer
Postat av: Manda

Godmorgon, vad ska du göra idag då?

2008-04-22 @ 07:23:52
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0