Då hörs vi inte mer

för efter skolan drar jag till halmstad och jag har inte med mig datorn till skolan.

Skoldagen börjar med skolbio, kommer väl inte bli så jätteroligt, men man missar lektioner i alla fall.
"This is England", hette den, tror jag.

Sen då vi kommer tillbaka blir det lunch och jag och k satsar på att ta med egen mat idag, för fisk och halvkokt potatis är inte riktigt vad jag känner för idag.

Sen är det en halvitmme matte, och idrott efter det. "Flaggfotboll" heter det vi ska göra. Känns inte så kul det heller.

Efter idrotten, kommer vår buss till halmstad, en halvtimme senare.

Aja, det är då.

Just nu så sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Funkar inte. p3 är även på, såklart.
Har till och med skorna på, även fast bussen går tio över åtta. Strängt?
- jo lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0