Dagen som gått.

God Kväll.

Idag har jag varit riktigt duktig. Kom hem, gick och solade på altanen, dock så råkade jag somna. hej tomat.
Sen blev det tv:n som gällde till klockan sex, då jag drog igång världens städning och rensning av garderoben. Fyra tröjor fick hälsa på soptunnan!
Egentligen borde det ha varit mycket mer, men jag kunde bara inte slänga dem. Fråga mig inte varför.

Efter denna städningen så pälsade jag på mig med mjukiskläder och drog ut en runda. Gick ner till rondellen och tillbaka. Skulle egentligen bara ta en nypa luft, men en runda blev det visst iaf. Skönt vare. Varmaste på läänge.

Nu sitter jag här, precis ätit mango och sett på Talang- 08. Pinsamt program.

,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0