frånvaro

ack, denna frånvaro.

Skall försöka att bättra mig. Men ärligt talat så har jag inte haft orken, eller lusten.

Fredag, - städade och rensade i garderoben. Strök t o m vissa kläder. Och slängde.

Lördag, - köpte lite nytt till garderoben, plus nagellack och bok.
Oscar senare på kvällen :-).

Söndag, - Rensat lådor och slängt en massa strunt som jag aldrig ägnar en blick åt. Fruktansvärt härligt!
Var även ute och sprang en runda, runt sju och nu kom jag precis hem från en promenad med systern min.

I veckan väntar nationella i matte, samt noprov och tyskainlämning!

Kommentarer
Postat av: kaisa

och så lekte du med mig i söndags?!
nu går jag och cuttar mig själv :''''''''(

hehheheheheheheheehehehehehehehehehehehehehe
heh..

NAAAAAAT!

2008-04-21 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0