Måndagsplanering.

Min måndag är helt okej idag. ( Vet att jag tjatar om måndagar konstant, men det får ni tåla. )

När jag kommer hem, ska jag troligtvis fika med mor min. Kanske att vi beställer något också. Brukar bli så.

Sen ska jag mest ta det lugnt. Se på Cashmere Mafia, klockan nio.

Imorrn, däremot, så åker jag och Kaisa nog till halmstad för en snabbkoll i affärerna. Har letat som en galning efter ett visst par strumpbyxor, och nu tror jag att jag vet var jag kan hitta dem.
Ska nog även försöka hitta ett till par ballerina. Fast denna gången, helt svarta och gärna med en rosett där fram.

Hursomhelst, sofie (syster) är i stockholm nu. Shoppar säkert just i denna stund. Saknar henne lite. Men hon kommer imorgonkväll. Hoppas hon hittar något fint. Något till mig.

Har cafét om en halvtimma, till halv tre. Ska väl bli sådär astråkigt, men någon måste ju göra det.

, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0