Sebastian & Joakim

God kväll! 

Ingen uppdatering idag på grund av att jag har inte varit hemma. 

Slutade klockan kvart över två och åkte hem med bussen, stannade hemma en kvart och sedan iväg med en annan buss, mot staden. Där mötte jag upp sebbe och han följde mig till telia, där jag fyllde på min mobil igen! (Tjoho!)
 När det var avklarat gick vi och mötte jocke, och begav oss sedan till Falkmanska Café. 

Det visade sig att jag inte var särskilt hungrig så det blev bara en ramlösa för mig.

 Startade även om min mobil under stunden och kom på att jag inte kan min pin-kod. Inte så kul. Men hann ta lite kort innan dess!

Dessa kort kommer upp lite senare, då jag har lagt in dem.

Nu blir det Top Model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0