Shopping!

Kom precis hem efter dagen i halmstad. Stannade dock på hemvägen för att träffa dennis och johan, men nu är jag hemma.
Med mig fick två tröjklänningar och ett par skor hänga med mig hem. Kommer användas flitigt nu till våren!
 
(fruktansvärd dålig bild, men så går det när man bara har mobilen till hands.)

Vi kom dit runt halv fyra, åkte runt halv sju igen och däremellan gick vi som tokar runt i butiker för att hitta den perfekta avslutningsklänningen åt Kaisa. Det gjorde vi med.


image97
Jag och Kaisa inne på MQ. Provade denna fantastiska basker.

 Inget jag föredrar.



På lördag bär det av igen, då jag och systern min åker till göteborg en snabbis.

Kommentarer
Postat av: rickard

naaw så gullig ;)

2008-06-01 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0