snooza

God Morgon.

Har sovit som en stock och jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen idag. Ville ligga kvar hela dagen och halvsova sådär mysigt, vakna av att solen skiner på en, och sen skulle man gå upp och göra en fin smoothie.
Lördagmorgon skulle det ha varit!

Istället blev det att man snoozade inte en utan två gånger innan jag hasade mig ur sängen och in i badrummet. Sedan släpa sig som ett bedövat troll till köket där jag gjorde min frukost. (fil, äpple, russin, linfrön, hallon, müsli)
Så nu sitter jag här och ser på the voice. Väntar på att få komma hem efter skolan igen.
- fast då måste jag ju plugga.

aja!

Idag ska vi cykla och fia kommer hit tio i åtta, sen så möter vi upp de andra runt åtta.
Solen skiner och jag är glad, hoppas ni är det med.

Ha en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0