Världens konstigaste vinkning?

God Morgon..

Sovit gott?
Det har jag med. Klockan ringde, jag gick upp och tvättade ansiktet, sen gick jag och lade mig igen. Det var gott.
Nu är jag i alla fall vaken och mätt.

Var med om en liten rolig händelse då jag skulle hämta tidningen. Eller okej, det kanske inte var så roligt men eftersom det var så tidigt och jag var nyvaken så blev det automatiskt roligt. I alla fall, jag gick ut och hämtade den, då jag såg min granne som också hämtade sin tidning. Ser aldrig den människan i vanliga fall.. Men så när hon väl såg mig så fick jag världens konstigaste vinkning. Om det ens var en vinkning. Jag tog det som en vinkning i alla fall.
Hon viftade med armen, ovanför huvudet som om hon viftade bort en mygga. Skitroligt .. var det då.

Okej, nu känns det mest skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0