Gissa vad

Jag känner mig bättre !

Lättnad, lättnad, vilken härlig lättnad
.
Avskyr februari, blir alltid sjuk. Enda månaden på året som jag är mest sjuk under. Varför då?! 

Dagen var okej. 
Tog ett bad, pluggade, fikade med mormor & morfar, utvecklingssamtal och lite shopping. 
- allt gick bra :-) 

Självklart blev det en hel del filmer med, och om ni inte redan visste så är jag fruktansvärt galen i gamla klassiker. Så idag blev det little woman, med bland annat Elisabeth Taylor. 

Nej, nu ska jag sluta prata om mitt beroende och gå & blanda till en smoothie istället. 

Hörs innan eller efter Top Model!             
 ♥



Klassiker jag verkligen rekommenderar :
Casablanca




Uppdatering: Krypit upp i soffan med täcket om mig och rykande varmt thé placerat i händerna. TM börjar alldeles snart, men just nu är det "Rent Hus" på 4:an. Någon som ser det? Fyfan säger jag bara. Så fruktansvärt stökigt han har det. Aldrig sett värre!

Kommentarer
Postat av: mjau

aaaaas äckligt!!

2008-02-27 @ 22:52:16
Postat av: beng

haha, jag kollade också det.
förjävligt!

2008-02-28 @ 02:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0