Morgonstund har guld i mun

.. eller hur var det nu igen?

Härligt att äntligen få sin sovmorgon, men ändå vakna två timmar innan klockan ringer. Jag känner att jag kommer bli lätt hysterisk om jag inte får sova ut ordentligt.

Idag blir det staden för hela slanten. Förutom nödvändigheter som ska köpas så är det idag som jag och Kaisa ska få hämta ut våra konsertbiljetter till Kent!
Lägger upp vad det blev för fynd när jag är hemkommen igen, men nu blir det en morgonpromenad, duschen och frukost.


Tillbaka igen, efter en eftermiddag spenderad hos Amanda. Nostalgi och Linas kvällsbok stod på menyn då jag och Kaisa ramlade in någon gång runt 14:00.

Tråkigt nog så blev det inga fynd idag, förutom lite mat och föremålen här nedanför! 


Nu ska jag börja rensa ur min garderob. Det är verkligen på tiden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0