84 dagar kvar!

Just nu sitter jag och Kaisa och försöker plugga.
- det går inte så värst bra. Men jag är i alla fall klar nu med veckans arbete.
Får inte glömma att ta med mig en väldans massa böcker nu inför lovet!

84 dagar kvar mina vänner, sen smäller det!
Skolavslutning och Italien för min del. Denna gången blir det Cavallino, som ligger nästan vid Venedig.
Varit där förr och jag känner mig alltid lika hemma. Sånt är bra!
Så nu kan jag knappt vänta tills jag får springa ut ur skolan med Italien i tankarna!

Nu slutar vi om åtta minuter , så jag ska packa ihop och gå ner till bussen för att sedan träffa Oscar :-)
Inte helt fel, alltså.
Ska plåga honom med fotografier från Livigno, heh.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0