Alltså.

Jag är kass på att uppdatera. 
Men lite svårt när jag inte vet vad jag ska skriva om. 
- Mina vardagar? Mina (oftast) vanliga vardagar? Visst. 

Kan börja med att berätta att på fredag smäller det! 
Klockan halv elva på morgonen åker jag iväg, mot Italien.
 - Det ska bli skönt, faktiskt. Musiken är grejad. Har hittat min ultimata spellista, någonsin. 
Gamla film låtar , från musikaler och så. Kan inte bli bättre. 
Så nu kvittar det om jag hamnar bredvid en sliskig-vitlöksssstinkande- svettluktande-snarkande- gubbe. typ. 

Nu sitter jag hemma hos Kaisa och hennes nya tillskott i familjen Svensson - valpen zigge. Men snart blir det hemåtfärd med pappa, och då blire packning för hela slanten. Eller i alla fall en början!
+ Gynning ikväll!

image28 
De hade inte varit fel. 
Fruktansvärt söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0