Bättre humör

Därför solen skiner lite igen 
Då blir man automatiskt glad. I alla fall jag !

 En timma och fyrtio minuter kvar. Drar jag ifrån minuterna ifrån rasten blir det en timma och tjugo minuter kvar, faast.. nu sitter jag i biblioteket och gör ingenting. Räknas det som rast? Gött är det i alla fall.

 Bara jag och Kaisa här och det är tyst och skönt. Hon jobbar och jag är klar med allt. 
- Nu är jag verkligen det. Klar alltså, Matten, No:n, So:n, Tyska, Svenska, Engelska. Alltihop är klart inför Italien. Har slitit som en galning denna veckan för att göra saker som kommer nästa vecka, då jag är borta. 

Så om en och en halv timma sitter jag i bussen och får äntligen åka hem. Mormor och morfar kommer, så vi ska nog umgås med dem ett tag, innan jag sätter igång med packningen. 
Ser ni som jag skjuter upp den exakt hela tiden?! - pust. 

Om tjugo minuter är det Café och rast, samt något nytt som har döpts till "lotteriet". Undra vad det kan vara. Kostar en krona, om man vill medverka.

 Hörs när jag är hemma, ha en fortsatt trevlig dag allihopa :-)

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0