Önsketänkande

Okej, dagen blev inte riktigt som planerat

I morse var det  någon form av önsketänkande som tog över min hjärna och inbillande att jag skulle göra allt som stod på listan.



Promenixen kunde jag ju glömma, och om ni undrar varför?

- kolla ut



Städningen, njaa.. Jag började men kom senare fram till hur tråkigt det var. Så jag slutade.
image39



En sak blev dock helt klar, och som jag lovade så kommer det upp bilder på det senare ikväll. 
Jag pratar naturligtvis om garderoben! Rev ut allt som hängde och som var vekt. Alltihopa på golvet.

- Lite mindre smart kom jag på senare då jag stod med kläder upp till knäna och visste inte var jag skulle börja.

Men gjort är det och jag är stolt. 

Som sagt, bilderna kommer.



Men nu blir det mat och en dokumentär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback