halsont

God Morgon!

Sjukt härligt väder ute och jag ska strax bege mig till amanda på slätten. (se länk). Och efter det så ska jag hem hit igen och bara ta det lugnt. Plugga och städa typ. Behövs verkligen!

Igår var vi nere på stranden och eldade "grillade" som vissa kallade det. Jag och kaisa hämtade upp erica och sedan drog vi dit rättt sent, faktiskt. Då fanns det ingen eld och det var väl inte det roligaste jag har varit med om. En rolig sak var dock att man fick träffa några gamla konfamänniskor, som jag inte har sett sedan juli. Så det var roligt!

Senare mot kvällen så drog alla utom typ tio personer och då fick elden verkligen fart. Så då satt vi kring elden och den enda som fattades var en gitarr, som någon nämnde!

Nej, nu ska jag börja dra mig bort mot cykeln och amanda.
Ha en bra söndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0