men hej!

God Morgon! 

Eller, god kväll. Kan inte riktigt bestämma mig. Har nämligen inte gått och lagt mig ännu. Kom hem vid nio- tiden imorse och drog nästan iväg igen.

Kanske ni undrar vad jag har sysslat med det senaste dygnet?
Sagan om ringen. Förlängd version. Alla tre.
Från nio lördag kväll, till nio söndag morgon. 

Var ju som sagt på konfirmation igår, drog iväg till fajans vid åtta, hämtade upp en, drog vidare till en stuga. Blev utelåsta, kom in igen, satte igång första filmen, sen andra, sen en massa prat, sen den sista filmen. Den tog slut klockan nio imorse. Vi åt frukost vid halv sex, hela gänget. 

Lunchen serverades på stranden, med chokladpudding och nötchoklad. Chokladbomb där va?
Drog hem vid fyra, däckade i tio minuter, sen var det upp igen.

Snart är det mat och sen ska jag äntligen få sova!


Kommentarer
Postat av: Rickard

haha xD ska bli så sjuuukt gött att sova :)

2008-05-18 @ 19:27:36
Postat av: Ericita

Vad har du betalat för din blogg?

Betalar du nått varje månad? :D tell me! : D

2008-05-27 @ 12:08:13
URL: http://ericita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0