Nationella i matte

God Morgon

Jag vet inte varför, men jag är på strålande humör. Likandant som när vi skulle åka hem med bussen igår. Hade världens största solskensleende på läpparna. Kaisa tyckte att jag var läskig. Fint!

Idag har vi nationella direkt på morgonen, sen vidare till teknik , mat och efter det så blir det idrott.
- med en engelsman som ska hålla oss, tror jag det var.
Kul ska det bli. Jag tänker inte vara ett dugg negativ idag. Allt är fint.

Senare på eftermiddagen så drar jag mig in mot staden och träffar en vän för fika. Borde inte lägga pengar på sånt men några enstaka tillfällen får jag väl tillåta mig själv.

Datorn hänger inte med till skolan idag , så det här är det sista ni hör från mig. Kanske att jag lägger vantarna på någon annans men om inte så hörs vi senare idag.

Ha en strålande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0