paket

Fick mitt paket ifrån H&M igår, förresten!

Innehöll ett par ballerinas, svarta och med rosett. Söta som få. Samt en klänning som var grå och med stänk av silver.

Sitter här nu och är helt klar. Ska cykla om ungefär en timma, för vi vill ju få bra platser. Åh, det ska bli så kul att se på. Rebecca kommer vara så söt där framme.


På tal om inget, så längtar jag sönder till Italien, i juni. Det ska bli så härligt att få komma dit igen. Vi tänkte dra oss till Venedig med. Fast denna gången stannar vi nog på kvällen med. Kommer bli jättefint. Vi ska nog även ta oss till Verona, och det längtar jag till. Aldrig varit där!

Nu borde jag sluta innan jag spricker av längtan. Tv:n får underhålla mig ett tag till.
Vi hörs ikväll, eller sent i eftermiddag!
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ska också till Italien fast i september =)

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-10 @ 11:35:18
URL: http://misspoodle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0