söndag

God Morgon, God Middag, God Kväll

Kom precis hem från stranden och staden där kvällsmat och trevligt sällskap var. Så nu sitter jag här, med fäsk kall ananas och med sand i håret som även är lite solblekt!

Igår kväll var en mycket konstig och oväntad kväll. Jag och kaisa var nere på stranden och tog det lugnt i solen. Eric kom även och gjorde oss sällskap för en stund. Sen drog även jag och kaisa. Tanken var då på att dra hem till henne, men mitt i vägen kom ett sms angående en fest, några meter ifrån mitt hus och då ändrades våra tankar.
Vi cyklade hem till mig. Drog på oss lite kläder och smink och gick iväg för att möta upp en som skulle möta oss.
Festen varade inte länge alls och då blev det till att jag och två till drog hem till mig för att se lite film som omväxling.
Fem filmer hann det bli, dock så såg vi knappt en timma på någon. Förutom lite mer än halva på en skräckis och nästan hela Titanic. Dock så somnade jag nästan hela tiden, och runt fyra-tiden så låg alla och sussade på varandra.
Vaknade upp vid elva- tiden idag och då börjades det med en massa skrubbning i ansiktet efter all intorkad, insomnad mascara som låg och kletade. Efter det bjöds det på frukost och senare stranden.

Där mötte vi upp några fler personer och sen låg vi där tills fem, ungefär. Tog mitt första dopp! Till och med mitt andra!
Efter stranden så blev det staden för lite kvällsmat och pizza stod på menyn, följt av godis som efterrätt. Inte fel någonstans!

Men nu så sitter jag i alla fall här och skriver på specialarbetet.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0