Torsdag

Ingen uppdatering igår, på grund av att jag var upptagen hela dagen/kvällen.

Operation dagsverke igår gick bra. Inte bara för oss utan för många verkade det som. Känns roligt som tusan att detta fungerade som det skulle.
Vi mötte upp en till vid lunch och då åt jag min första thaimat. Det var faktiskt gott! Sen fortsatte vi arbetet och senare på eftermiddagen träffade vi ännu en och gick då och lade oss i en park. Det var också gott. Förutom allt gräs som kastades, näsblod som uppstod (förlåt.), och slagsmål.

Drog hem runt sju och då blev det en snabb springrunda och sedan in igen, mot mat och top model (Finalen ju!). Gick och tappade upp ett bad runt tio och lade mig där i femtio minuter samtidigt som jag pratade i telefonen. Snygg blandning där ju.

Sen blev det sängen och natten, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0